TU'LID SIN ATAY DUMAGBUS HA KAUL FI'IL

Tuesday, January 26, 2010

  1. Berikutan kemelut PSBS, saya terus menerima sokongan bertalu- talu disamping nasihat yang berguna kepada saya. Sokongan dan nasihat ini datangnya dari sahabat handai, keluarga, rakan- rakan malah kenalan saya dari bangsa lain pun turut memberi perangsang sebagai motivasi untuk saya.
  2. Alhamdulillah setelah saya menjelaskan kedudukan kemelut ini mereka menyarankan saya untuk menerima mandat baru. Dan mereka akan terus berada di belakang saya untuk membantu dan memberi sokongan.
  3. Saya sama sekali tidak berniat untuk berpaling jauh dari perjuangan bangsa saya tetapi apa yang saya lakukan kali ini ialah membuat perubahan dan peningkatan dalam banyak perkara khusus untuk PSBS agar mampu untuk bersaing dengan kuat dan perkasa.
  4. Cabaran yang akan dihadapi oleh PSBS pada 2010 adalah lebih besar maka sebab itu kita memerlukan kordinasi yang tepat untuk memandu arah hala tuju PSB agar ia selari dengan perkembangan semasa. Namun saya sangat kecewa apabila titik mula usaha ini ditolak mentah- mentah.
  5. Saya tidak berputus asa. Perjalanan masih jauh. Perjuangan bangsa mesti diteruskan.
  6. Saya cukup yakin dan percaya, pemimpin yang telus hanya perkasa jika hatinya bersih. Dan setiap manusia yang berhati bersih dan suci akan mendapat bantuan dari Allah SWT.

0 comments:

Post a Comment